torsdag 25. mars 2010

Påske favoritter

En dag igjen så er det påskeferie ! YIPPI !! Selv om kanskje ikke værmeldingene er de beste håper jeg ihvertfall på gløtt av sol : )

Noen ting er obligatorisk å ha med på påskefjellet. Her er noen av mine favoritter !


PÅSKEKRIM
I år er det Camilla Läckberg som får prøve å skremme meg i påsken ! Har ikke lest noen av hennes bøker enda så tenkte det var greit å begynne med den første: "Predikanten"
Har du allerede lest bøkene hennes kan jeg anbefale bøkene til Robert Wilson som handler om politimannen Falcon i Sevilla. Utrolig spennende bøker men har dessverre lest alle...



PÅSKESNOP
Dette må være påskens beste snop - må prøves !




SOLKREM
Sjekket "best i test" lister for å finne solkrem til lille frøken snupp og kom over listen som "Grønn Hverdag" har utarbeidet. Den er verdt et besøk for det er MANGE solkremer som fikk strykkarakter på grunn av miljøgifter ! Hvem har vel lyst til å smøre inn de søte små i kremer som kan være hormonforstyrrende eller som påvirker immunforvaret ?


Jeg håper på sol og deilige dager - ha en kjempefin påske !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar